کشف پیکر صدها فلسطینی در گورهای دسته جمعی، فرانسه را نگران کرد!

به گزارش گولوپ؛ در حالی که هر روز بُعد تازه ای از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه فاش می شود کشورهای غربی نسبت به این جنایات سکوت کرده و همچنان به حمایت های سیاسی و تسلیحاتی خود از تل آویو ادامه می دهند.

در همین راستا وزارت خارجه فرانسه امروز اعلام کرده است که انتشار اخباری در خصوص کشف 200 جسد در گورهای دسته جمعی نزدیک بیمارستان های ناصر و شفا در نوار غزه پاریس را نگران کرده است.

به گزارش گولوپ به نقل از المیادین، این وزارت خانه اعلام کرد: ما خواهان اجرای تحقیقات مستقل در خصوص جزییات کشف گورهای دسته جمعی در غزه هستیم.

چند روز قبل منابع فلسطینی از خارج کردن پیکر 35 شهید دیگر از یک گور دسته جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، با کشف پیکر این 35 شهید شمار پیکرهای کشف شده از گور دسته جمعی محوطه بیمارستان ناصر به 310 پیکر افزایش یافت.

نیروهای امدادگر فلسطینی پس از عقب نشینی نظامیان اشغالگر از شهر خان یونس در جنوب نوار غزه گورهای دسته جمعی در محوطه بیمارستان ناصر شناسایی کردند.

سلامه معروف مدیرکل دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه از احتمال وجود 700 شهید در گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر خبر داده بود.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف پیکر صدها فلسطینی در گورهای دسته جمعی، فرانسه را نگران کرد!" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف پیکر صدها فلسطینی در گورهای دسته جمعی، فرانسه را نگران کرد!"، کلیک کنید.